Воркшоп “Як і навіщо бізнесу вибудовувати відносини з журналістами?”

Центр підприємництва УКУ запрошує на ще один воркшоп для всіх, хто запускає чи планує запускати власний проект 🙂 До нас приїдуть чудові спікерки відразу з двома практичними доповідями:

Оля Хмеленко (Olga Khmelenko) розповідатиме про базове розуміння інтернет-маркетингу: перші кроки при запуску свого проекту.

Що обговоримо:
– Інтернет-маркетинг через призму бізнесу;
– Канали і інструменти інтернет-маркетингу;
– Оцінка каналів маркетингу та вибір стратегії просування.

Про спікера:
Ольга – Digital Marketing Manager в Bigl.ua (EVO).
5+ років досвіду в маркетингу. Починала кар’єру в маркетинговому агенстві Netpeak. 3 2016 року розвиває проект Bigl.ua, що за 2,5 роки свого існування досягнув 8 млн сеансів в місяць.
__________________________________
Julia Novachenko розповідатиме про те, як і навіщо бізнесу вибудовувати відносини з журналістами?

На конкретних кейсах ви почуєте:
– Які завдання насправді вирішує PR і навіщо він компанії?
– Як потрібно вибудовувати відносини з журналістами, щоб про вас хотіли писати і знімати постійно?
– Як створювати інфоприводи, які будуть затребувані і чому модний “сторітеллінг” — це тільки початок;
– 5 речей в роботі з журналістами, які кардинально змінилися за останні 5 років

Про спікера:
Юлія – Head of PR EVO.
У минулому — журналістка, 7 років працювала кореспондентом і редактором у програмах, які виходили на Першому національному, Інтері, ICTV. Тому дуже добре знає всю кухню і потреби журналістів, що дуже допомагає в піарі.

Про компанію:
EVO (https://evo.company/) – українська IT-компанія, яка створила провідні українські маркетплейси і онлайн-сервіси, де сотні тисяч підприємців продають товари і надають послуги мільйонам людей. В EVO розвиваються Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua. Щомісяця на маркетплейсах EVO покупці здійснюють понад 2 млн замовлень.

Коли?
5 жовтня, 18:30

Де?
Центр Шептицького, паркова аудиторія

Вартість участі: 200 грн.