Think Big Boot Camp: новий формат в часи онлайну

Майже весь рік Центр підприємництва УКУ готував програми онлайн і випробовував нові форми навчання для стартапів. Хочемо поділитись результатами та одним з найефективніших форматів – Online Boot Camp. 

Вперше програму провели відразу після початку жорсткого карантину спільно з USMAC – інноваційним центром в Сан Франциско, який забезпечує міжнародні технологічні компанії швидким та успішним доступом до американського та світового ринків через Кремнієву долину.

“Наша місія полягає в тому, щоб молоді стартапи переставали думати як локальні гравці і втілювали глобальні плани вже з першого дня!”, – розповідає Альфредо Коппола, Co-CEO USMAC & Founding Member of Marin Seed Ventures. 

В результаті 15 команд упродовж тижня спілкувались з менторами Кремнієвої долини та готували свої презентації для інвесторів. Це стало унікальним шансом для команд в Україні зрозуміти краще ринок США через безпосереднє спілкування та роботу з американськими гравцями ринку.

“Дуже потужна програма. Я зрозумів, як правильно презентувати свій продукт та на що звертають увагу інвестори. Це саме те місце, куди вам потрібно піти, перш ніж йти до інвесторів!” – ділиться враженнями Олекса Бойко, CEO стартапу Rise.me.

Минулого місяця ми запустили програму для 15 команд вдруге, суттєво вдосконаливши її, адже команди вже мали можливість не тільки працювати з менторами Кремнієвої долини, але і з інвесторами! Також воркшопи стосувались виходу на глобальний ринок: Value Proposition, Teams work, Customer development, perfect Pitch Deck для інвесторів.

“Завдяки пре-акселераційній програмі я потрапив на іншу програму Центру – Boot Camp, де знайшов ментора з 500 Startups, з яким зараз багато спілкуюся”, – розповів Олександр Волошин, CEO стартапу Abracadabra, який вже підняв перші інвестиції від Українського фонду стартапів.

Центр підприємництва УКУ продовжуватиме організовувати Online Boot Camps і наступного року, адже це можливість для українських стартапів вдосконалювати свої продукти та виходити на глобальні ринки, мислити масштабніше. Як результат – вже 30 команд за цей рік отримали таку можливість і продовжують показувати хороші результати.

Про автора

Оксана Матійків
Оксана Матійків

PR-менеджер Центру підприємництва, LvBS