Про EdTech розробку переможців хакатону - CfE Accelerator

Про EdTech розробку переможців хакатону

Хакатон HackED об’єднав 90 учасників з 14 міст, які хочуть змінити освіту за допомогою технологій. Чи вдалося їм це зробити? Розповідаємо про досвід переможців – команди Crazy Educators з Одеси!


команда Crazy Educators


Майже вся команда працює в центрі соціальних інновацій Impact Hub Odessa. Двоє з нас ще студенти, троє – нещодавні випускники. На хакатоні вони познайомилися з розробником Дімою, який працює у львівській IT-компанії та разом створили платформу – конструктор інноваційних уроків  “Your Lesson”.


Про що ця ідея яку проблему вона вирішує

 

Ідея платформи з’явилась як результат роботи з вчителями. Команда Лабораторії Освітніх Змін проводить тренінги для вчителів на базі Impact Hub Odessa та в інших містах України, де вчителі дізнаються про сучасні та інноваційні методи, які розвивають в учнів компетенції, закладені в концепціїї Нової Української Школи. Але часто, коли вчителі повертаються до своїх шкіл, лише частина з них регулярно проводять свої уроки за новими методиками. Після опитування виявилось, що вчителям не вистачає конкретних інструментів, які б покроково пояснювали що треба робити на уроках.

 

Your Lesson – це як раз той інструмент, який дозволить звичайному вчителю почати використовувати методи інноваційної та неформальної освіти вже відразу після тренінгу.  Ця платформа допоможе розробити план уроку, де будуть готові активності та ігри з чітким поясненням того, як це організувати на уроці. У майбутньому ця розробка стане великою базою з різними видами активностей не тільки для вчителів, а для всіх, хто цікавиться освітою. Тут знайдуться командні та розвиваючі ігри для дітей, або ж матеріал для дорослих, які проводять тренінги.


команда Лабораторії освітніх змін в Одесі


Як це працює?

 

Наприклад, вчитель чи вчителька української мови планує урок для 11 класу. Вона заходить на платформу, обирає там свій клас та предмет, а також технічні можливості, які є в класі (інтернет, проектор, комп’ютер, інтерактивна дошка, або тільки звичайна дошка). Аналізуючи ці дані, система створює готовий план, за яким вчитель може провести урок. Система пропонує йому урок з використанням змішаного навчання або із використаннями роботи в команді, дебатів або проектного підходу. Вчитель редагує його так, як потрібно, скачує і роздруковує.

 

Після використання можна залишити в коментарях скарги та пропозиції, а також поділитися своїм видом активності з автором чи створити свій урок. Завантажений вчителем документ пройде модерацію і після цього буде доступний іншим. Таким чином, вчителі зможуть використовувати сайт як платформу із двома опціями: створити план свого уроку, а також поділитись своїми напрацюваннями з іншими. Він буде доволі простим, до кожної дії розробники додадуть пояснення, аби кожен міг розібратись.

 

Команда планує пропонувати цей інструмент своїй вчительскій спільноті, освітнім партнерам, а також приватним школам. Також вони презентують його на найбільшій конференції для вчителів EdCamp, яка відбудеться у липні.

 

Ми продовжуватимемо розповідати вам про успіхи Crazy Educators упродовж їх акселерації у Центрі підприємництва. А поки команда працює, пропонуємо інвестувати в майбутнє цієї та багатьох інших EdTech розробок, які розвиватиме Центр підприємництва – http://bit.ly/support_CFE