pageid = 801

Про проект

HackFood  – хакатон на перетині гастрономії та технологій (FoodTech) – це спосіб вдосконалити навички командної роботи та реалізації проектів і можливість зробити свій внесок у розвиток інноваційних проектів в Україні!

Хакатон у сфері FoodTech: шукаємо технологічні проекти, що покликані дати нові рішення для ресторанів та харчової індустрії загалом, через розвиток перспективних команд стартапів!

Мета: пошук нових рішень для збільшення інновацій в сфері гастрономії в Україні.

Кілька слів про FoodTech

Вже пізно боятися технологій, адже вони є всюди, та гастрономічна галузь не є вийнятком. Вісім із десяти людей замість того, щоб йти в супермаркет, радше скористуються мобільним додатком, де можливо обрати продукти, поспілкуватися з постачальником та зробити замовлення в один клік. Більше 60% молоді до 25 років сказали, що готові платити більше за можливість  замовляти собі їжу через смартфон і не стояти в черзі в закладах. Тому в еру діджиталізації актуальними стануть ті розробки, які першими мініманізують цей шлях.

Ready, steady, code! Протягом хакатону на вас очікує 13 годин:

  • brainshtorming;
  • pitching;
  • coding
  • and thinking BIG!

А також багато фану, натхнення та нетворкінгу!

Що ми плануємо: зібрати в одному місці на 13 годин талановитих фахівців для пошуку нових ідей у сфері FoodTech та перетворення їх у майбутні освітні стартапи.

Хто може бути учасниками HackFood?

  • Талановиті back-end, front-end and mobile розробники, дизайнери, маркетологи, соціологи, працівники ресторанного бізнесу, працівники у сфері гастрономії,  які бачать проблеми клієнтів, відвідувачів закладів, і прагнуть їх вирішити за допомогою технологій.
  • Студенти із досвідом участі у хакатонах або ті, хто хочуть його отримати – готуйтеся, адже тут знайдуться місця і для вас.

6 причин долучитися до хакатону або що ви отримаєте:

  • досвід реалізації командного проекту з інноваційних технологій ;
  • досвід роботи в обмежених часових рамках;
  • нові рішення для ресторанів, закладів харчування, загалом гатрономічної сфери, оскільки команди можуть обирати будь-яку нішу для свого проекту впродовж роботи на хакатоні;
  • можливість вивчити та застосувати нові технології;
  • надихаюча атмосфера та поради від менторів;
  • корисні знайомства.

Краща команда хакатону автоматично буде відібрана на пре-акселераційну програму, а в подальшому – на акселераційну програму FoodTech в Центрі підприємництва УКУ, яка стартує в березні 2019 р.

Організатор події – Сеnter for Entrepreneurship 
https://ucucfe.lvbs.com.ua/

Розклад

8:30 — Реєстрація учасників, нетворкінг, кава.

9:00 — Відкриття хакатону (організатори, ментори).

9:30 — Презентація ідей учасників (пітчі по 90 секунд на ідею).

10:00 — Формування команд, початок роботи в командах та з менторами.

13:00 — Обід.

14:00 — Чекпоінт, робота з менторами.

17:00 — перша презентація для менторів.

17:15 – 19:00 — доопрацювання ідей.

19:00 – 20:00 — фінальні пітчі.

21:00 — оголошення переможців.

Party 🙂

Правила

(English) 1.1. «HackFood» (далі Хакатон) – конкурс на визначення кращих ідей/проектів та їх технологічних рішень. Хакатон орієнтований на молодих фахівців, які навчаються або працюють в сфері сучасних технологій та/або гастрономії, ресторанного бізнесу, і прагне знайти команду або ресурси для реалізації своєї ідеї/проекту та технологічних рішень.

1.2. Мета та завдання Хакатону:

– Пошук нових ідей та технологій в сфері програмування та інтернету з можливим подальшим впровадженням у господарській діяльності Організатора (за окремою домовленістю з учасником); підтримка творчої молоді України;
– заохочення молодих спеціалістів, які прагнуть зарекомендувати себе, показати своє бачення і запропонувати шляхи рішення проблем даної сфери за допомогою мобільних технологій;
– популяризація технологій в гастрономії в Україні.

1.3. Організатори Хакатону – Сenter for Entrepreneurship (“Центр підприємництва УКУ”). Місце проведення: Україна, Івано-Франківськ, Promprylad.Renovation, вул. Академіка Сахарова 23.

1.4. Період проведення Хакатону – 15 грудня 2018 року. Початок 15 грудня 2018 року о 9:00, кінець – 15 грудня о 21:00.

1.5. Ментори – сформована Організатором команда спеціалістів, які надаватимуть інформаційно-консультаційні послуги командам впродовж Хакатону та буде оцінювати прототипи технологічних рішень, розроблених Учасниками, обирати фіналістів та переможців Хакатону серед Учасників шляхом закритого голосування.

1.6. Кількість переможців Хакатону та порядок їх визначення вказуються у відповідних розділах цих Правил.

1.7. Інформація про Хакатон, а також про будь-які зміни умов Хакатону розміщується у глобальній мережі Інтернет та на сайті: https://ucucfe.lvbs.com.ua/

  1. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ХАКАТОНУ (надалі — Учасник)

2.1. Учасником Хакатону може бути будь-яка фізична особа, яка досягла вісімнадцяти років.

2.2. Якщо Учасник не досягнув віку 18 років, він має право брати участь в Хакатоні за наявності дозволу від батьків, ксерокопії паспорту одного з батьків та ксерокопії свідоцтва про народження.

  1. ПОРЯДОК УЧАСТІ У ХАКАТОНІ

3.1. Фізична особа вважається Учасником Хакатону після успішного проходження реєстрації для участі в Хакатоні на офіційному веб-сайті Хакатону (https://ucucfe.lvbs.com.ua) з 21 листопада до 14 грудня(обидві дати включно)/

 

3.2. Один Учасник має право презентувати на розгляд аудиторії тільки одну ідею.

3.3. Учасники мають право приходити на Хакатон зі своїми командами, але при цьому кожен Учасник повинен бути зареєстрований окремо.

3.4. Кількість Учасників обмежена – максимум шість людей в одній команді. Мінімум – 3.

3.5. Участь у Хакатоні є платною. Вартість місць – 200 грн. Кількість місць обмежена та продається у порядку черги. Організатори Хакатона не повертають вартість участі Учасника, що оплатив участь у Хакатоні та не прийшов на захід.

3.6. Реєстрація осіб як Учасників, що прибули до місця проведення Хакатону, починається 15 грудня 2018 року о 8:30 та закінчується о 9:00 15 грудня 2018 року.

  1. ВИМОГИ ДО ПРОЕКТІВ ХАКАТОНУ

4.1. Ідеї проектів та технологічних рішень, які Учасники презентуватимуть на розгляд аудиторії, мають відповідати наступним критеріям:

– Оригінальність (новизна);

– Креативність (творчий підхід);

– Потенціал використання та подальшого розвитку проекту або технології;

4.2. Організатори Хакатону та Ментори на власний розсуд мають право дискваліфікувати ідеї проектів та технологічні рішення у випадку невідповідності критеріям, вказаним в пункті 4.1. данних правил. Також організатори Хакатону та ментори мають право не допускати в роботу проекти, які суперечать загальноприйнятим моральним та культурним цінностям, включають контент сексуального, порнографічного харакатеру, розпалу міжрасової або міжнаціональної ворожнечі, суперечать діючому законодавству України.

  1. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ХАКАТОНУ

5.1. Місце проведення Хакатону – Україна, Україна, м. Івано-Франківськ, Promprylad.Renovation, вул. Академіка Сахарова 23, 3 поверх.

5.2. Хакатон складається з наступних етапів:

1 етап: Відбірковий – пітчинг ідей проектів та формування команд, які спільними зусиллями працюватимуть над розробкою ідей проектів та технологічних рішень;

2 етап: Розробка в командах за підтримки Менторів ідей/проектів, які успішно пройдуть Відбірковий пітчинг ідей та вибір з них 15 кращих проектів – фіналістів;

3 етап: Фінальна презентація 15 готових прототипів проектів та технологічних рішень, а також визначення переможців Хакатону.

  1. ВІДБІРКОВИЙ ЕТАП ХАКАТОНУ.

6.1. Перший, відбірковий етап Хакатону розпочнеться о 9:00 15 грудня 2018 року у вигляді пітчингу ідей/проектів та технолігічних рішень;

6.2. Для підготовки своєї ідеї або технологічного рішення для пітчингу, Учасник має підготувати її презентацію на 90 секунд, впродовж яких він має розказати наступне:

  1. Назва проекту/ технологічного рішення
  2. Суть проекту/ технологічного рішення. Розкажіть загалом, про що ця ідея, яку проблему вона вирішує. Хто є ключовим потенційним клієнтом майбутнього рішення?
  3. Опишіть технічне рішення і чи є можливість монетизувати його?
  4. План розробки MVP впродовж Хакатону.
  5. Команда, яка вже є, та яка ще потрібна.

Зверніть увагу! Попрактикуйте ваш пітч перед друзями чи сім’єю перед тим, як презентувати його. 90 секунд збігають дуже швидко.

6.3. Для кращої презентації ідеї проекту або технологічного рішення для пітчингу ідей кожен Учасник має право підготувати слайди (рекомендуємо не більше трьох слайдів) презентації та зберегти їх на флешку. Перед початком пітчингу ідей проектів завчасно потрібно підійти до організаторів та передати їм ці слайди.

6.4. Після презентації своєї ідеї проекту/ технологічного рішення на пітчингу Учасник має бути готовий відповідати на запитання Організаторів, Менторів та інших Учасників Хакатону.

6.5. Після презентації своєї ідеї проекту/ технологічного рішення на пітчингу, Учаснику надається фліпчарт з тезами його ідеї проекту. Учасники розвішують фліпчарти по стінах, для того, щоб інші Учасники могли знайти для себе цікаву ідею і долучитися до її розробки на другому етапі Хакатону, написавши на папері своє ім’я та контакти.

6.6. Ідеї проектів/ технологічних рішень, які зберуть команду від 3 до 6 людей та отримають підтримку Менторів та Організаторів Хакатону, проходять до Другого етапу Хакатону – до процесу розробки ідей проекту у командах за підтримки Менторів Хакатону.

  1. ДРУГИЙ ЕТАП ХАКАТОНУ

7.1. Другий етап Хакатону розпочинається  о 12:00 і триває до 17:00. Він являє собою розробку ідей проектів/ технологічних рішень у командах за підтримки Менторів Хакатону.

7.2. О 17:00 усі команди Учасників надають на розгляд Менторів прототипи проектів/ технологічних рішень у форматі пітчингу. Після розгляду прототипів проектів/технологічних рішень відбувається закрите голосування Менторів, за результатами якого з усіх наданих проектів будуть відібрані 15 ідей проектів/технологічних рішень.

7.3. Учасники команд 15 проектів переможців даного етапу зобов’язуються відповідно до вимог Оргнізатора Хакатону доопрацювати надану версію проекту/ технологічного рішення та надати її не пізніше 19:00 для фінальної презентації.

  1. ТРЕТІЙ ЕТАП ХАКАТОНУ

8.1. Третій етап Хакатону відбудеться у вигляді фінальної презентації проектів та технологічних рішень командами Учасників Хакатону та розпочнеться о 19:00.

8.2. Ментори розглянуть доопрацьовані версії прототипів проектів/ технологічних рішень на свій розсуд, з урахуванням встановлених пунктами 4.1. і 4.2. даних Правил зазначених вище Вимог до проектів Хакатону.

8.3. За результатами презентацій 15 доопрацьованих версій проектів/ технологічних рішень, Ментори Хакатону на власний розсуд шляхом проведення другого закритого голосування визначать трьох переможців Хакатону, чиї фінальні роботи найбільшою мірою відповідають вимогам, зазначеним в п.4.1. і 4.2 Вимог до проектів Хакатону

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ХАКАТОНУ

9.1. Ментори Хакатону визначають переможців Хакатону шляхом закритого голосування.

9.2. При проведенні закритого голосування кожен Ментор може віддати тільки один голос за кожен проект. Підрахунок голосів буде проводитися на підставі піднятої руки.

9.3. Імена Переможців Хакатону будуть оголошені  27 січня о 21:00.

9.4. Рішення менторів перегляду, оскарженню, роз’ясненню не підлягає.

  1. ПРАВО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

Організатор підтверджує та гарантує, що права інтелектуальної власності на створені Учасниками матеріали в результаті їх участі у Хакатоні належатимуть лише Учасникам.

  1. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

11.1. Під час реєстрації для участі в Хакатоні, Учасник Хакатону надає Організатору Хакатону свою згоду на обробку наданих при реєстрації і / або згодом при проведенні Хакатону персональних даних, включаючи прізвище, ім’я, по батькові, місце роботи, посаду, номери засобів зв’язку та адресу електронної пошти, для цілей організації і проведення Хакатону, що включає передачу персональних даних Організатору Хакатону, а також, в разі обрання Учасника переможцем Хакатону, – публікацію його прізвища, імені та по батькові, інших наданих Учасником даних на Інтернет-сторінці Хакатону.

11.2. Суб’єкти персональних даних користуються правами, передбаченими статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року.

11.3. Реєструючись на цей захід, Учасник усвідомлює і погоджується, що цей захід є публічною подією, на якій буде проводитися зйомка на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку, з наступним можливим розміщенням результатів таких зйомок для публічного показу, в т.ч. з маркетинговою метою, на що я дає свою згоду. Надаючи свої персональні дані для реєстрації на цьому заході, Учасник надає згоду як суб’єкт персональних даних на їх обробку організаторами заходу з метою його організації та інформування про подальші заходи.

  1. ЗАКОНОДАВСТВО ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

Усі спори, пов’язані з Хакатоном, будуть вирішуватись шляхом переговорів між Організаторами та Учасником та будуть регулюватися законодавством України. Всі Учасники погоджуються на виняткову юрисдикцію України.

  1. ІНШІ УМОВИ

13.1. Під час реєстрації для участі в Хакатоні, Учасник погоджується з умовами цих Правил та зобов’язується виконувати їх. Невиконання умов цих Правил є підставою для дискваліфікації Учасника.

  1. 2. Організатори Хакатону можуть вносити будь-які зміни та/або доповнення у ці Правила у порядку, встановленому законодавством України.

13.3. Ці Правила так само як і зміни до них, набувають чинності з моменту їх розміщення на сайті https://ucucfe.lvbs.com.ua

13.4. Порядок здійснення інших процедур, що не встановлений цими Правилами, встановлюється іншими локальними документами Організатора, або шляхом прийняття оперативних рішень у ході реалізації Хакатону, враховуючи принципи доцільності, справедливості та розумності.

13.5. Організатори Хакатону не несуть відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, воєнні дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, інші непідвладні контролю з боку Організаторів Хакатону обставини.

13.6. У разі визнання будь-якого положення цих Правил недійсним всі інші положення залишаються в силі.

  1. ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ

14.1. Фінансування Хакатону можуть здійснюватися за рахунок: спонсорських, благодійних та інших надходжень, не заборонених чинним законодавством України.

14.2. Інформаційна підтримка: місцеві засоби масової інформації та соціальні мережі Інтернет.

  1. Контактна інформація

Офіційний сайт Хакатону: https://ucucfe.lvbs.com.ua/

Контактна особа Організатора: Оксана Матійків

e-mail: omatiykiv@lvbs.com.ua

FAQ

Ментори

Усі ментори

Команда

Іван Петренко

Іван
Петренко

Виконавчий директор Центру підприємництва, LvBS

Роксоляна Вороновська

Роксоляна
Вороновська

керівник напрямку розвитку LvBS

Софія Опацька

Софія
Опацька

проректор УКУ з науково-педагогічної роботи. Декан-засновник LvBS

Оксана Матійків

Оксана
Матійків

Event&PR-менеджер Центру підприємництва, LvBS

Людмила Крижановська

Людмила
Крижановська

фандрейзер LvBS

Антон Ткачук

Антон
Ткачук

додає креативу в роботу команди

Партнери

sinebureau
Qubstudio
Факультет прикладних наук
Lviv IT Cluster
Львів відкритий для світу
Львівська міська рада
Enpact
Greencubator
GrowthUP Business Accelerator
Центр інноваційної освіти Про.Світ
UNIT CITY
Y&
Education business accelerator for startups
Axon Partners
T&M BOUTIQUE LAW FIRM
Impact Hub Odessa
EdCamp
Speak2me

Контакти

м. Львів вул. Стрийська, 29
79000, Україна

connect.cfe@lvbs.com.ua
Телефон: +38 (067) 673 18 76