pageid = 117

Про проект

HackED – хакатон з освітніх технологій (EdTech) – це спосіб вдосконалити свої навички командної роботи та реалізації проектів і можливість зробити свій внесок у розвиток освіти в Україні!

Мета: пошук нових рішень для покращення освіти в Україні.


Коли:
 26-27 січня 2018 року.
Де:  вул. Козельницька, 2А – Центр Шептицького (-1 поверх).

Згадайте своє навчання в школі та університеті. Чи вважаєте ви, що воно достатньо розкриває потенціал дітей та студентів? Наскільки актуальними були ті знання, які ми там отримували? Чи хотіли б ви, щоб ваші викладачі та сам процес навчання надихали вас щодня ставати кращою версією себе? Ми знаємо, що ви хочете змінити галузь освіти та зробити її кращою, тому ми чекаємо від вас яскравих ідей і неординарних рішень.
Зустрінемося на HackED!

Ed-Tech

Майбутнє вже настало: тепер українці можуть навчатися online у кращих університетах світу завдяки технологіям дистанційного навчання. Викладачі є фахівцями у своїх галузях і можуть дати пораду та менторську підтримку своїм підопічним. Аби вдосконалити освіту, нам потрібна не заміна вікон у школах, а пошук розумних рішень, які покращать освіту та оптимізують навчальний процес.

Ready, steady, code! Протягом хакатону на вас очікує 30 годин:

  • brainshtorming;
  • pitching;
  • coding
  • and thinking BIG!

А також багато фану, натхнення та нетворкінгу!

Що ми плануємо: зібрати в одному місці на 30 годин талановитих фахівців із різних сфер для пошуку нових ідей у сфері EdTech та перетворення їх у майбутні освітні стартапи.

Хто може бути учасниками HackED?

  • Талановиті back-end, front-end and mobile розробники, дизайнери, маркетологи, соціологи, викладачі, вчителі шкіл, які бачать проблеми в освіті і прагнуть їх вирішити за допомогою технологій.
  • Студенти із досвідом участі у хакатонах або ті, хто хочуть його отримати – готуйтеся, адже тут знайдуться місця і для вас.

6 причин долучитися до хакатону або що ви отримаєте:

  • досвід реалізації командного проекту з освітніх технологій ;
  • досвід роботи в обмежених часових рамках;
  • нові рішення для шкіл, університетів та галузі, оскільки команди можуть обирати будь-яку нішу для свого проекту впродовж роботи на хакатоні;
  • можливість вивчити та застосувати нові технології у сфері освіти;
  • надихаюча атмосфера та поради від менторів;
  • корисні знайомства.

 

Краща команда хакатону автоматично буде відібрана на акселераційну програму EdTech в Центрі підприємництва УКУ, яка стартує в березні 2018 р.

 

Організатор події – Сеnter for Entrepreneurship
https://ucucfe.lvbs.com.ua/

Розклад

1 день, 26 січня, п’ятниця

10:30 — Реєстрація учасників, нетворкінг, кава.

12:00 — Відкриття хакатону (організатори, ментори, спонсори).

12:30 — Презентація ідей учасників (пітчі по 90 секунд на ідею).

15:00 — Формування команд.

15:30 — Початок роботи в командах.

16:00 — Обід.

17:30 — Ментори працюють з командами.

18:00 — Inspirational talks, success stories.

19:00  — Вечеря.

20:00  — Чекпоінт #1.

22:00 — Перегляд кращих пітчів світу та кращих EdTech рішень.

 

2 день, 27 січня, субота

9:00  — Сніданок чемпіонів, ранкова кава, робота в командах продовжується.

09:30 — Ментори працюють з командами.

12:00  — Чекпоінт #2, Get Ready For Demo.

13:00  — Тренувальні пітчі на сцені – сесія #1.

14:00  — Обід.

15:30  — Тренувальні пітчі на сцені – сесія #2.

17:30  — Завершення розробки.

18:30  — Фінальні презентації проектів (Demos Begin / Demos only / No Slide Decks).

20:00  — Визначення проектів-переможців (нарада суддів).

20:30  — Нагородження переможців та закриття хакатону.

20:45  — Party & networking.

Правила

      1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. «HackED» (далі Хакатон) – конкурс на визначення кращих ідей/проектів та їх технологічних рішень. Хакатон орієнтований на молодих фахівців, які навчаються або працюють в сфері сучасних технологій та/або освіти, і прагне знайти команду або ресурси для реалізації своєї ідеї/проекту та технологічних рішень.

1.2. Мета та завдання Хакатону:

– Пошук нових ідей та технологій в сфері програмування та інтернету з можливим подальшим впровадженням у господарській діяльності Організатора (за окремою домовленістю з учасником); підтримка творчої молоді України;
– заохочення молодих спеціалістів, які прагнуть зарекомендувати себе, показати своє бачення і запропонувати шляхи рішення освітніх проблем за допомогою мобільних технологій;
– популяризація технологій в освіті в Україні.

1.3. Організатори Хакатону – Сenter for Entrepreneurship (“Центр підприємництва УКУ”). Місцезнаходження: Україна, Львів, вул. Козельницька, 2а. Teл.: +38 067 673 1876

1.4. Період проведення Хакатону – 26-27 січня 2018 року (обидві дати включно). Початок 26 січня 2018 року о 12:00, кінець – 27 січня 2018 року о 22:00.

1.5. Ментори – сформована Організатором команда спеціалістів, які надаватимуть інформаційно-консультаційні послуги командам впродовж Хакатону та буде оцінювати прототипи технологічних рішень, розроблених Учасниками, обирати фіналістів та переможців Хакатону серед Учасників шляхом закритого голосування.

1.6. Кількість переможців Хакатону та порядок їх визначення вказуються у відповідних розділах цих Правил.

1.7. Інформація про Хакатон, а також про будь-які зміни умов Хакатону розміщується у глобальній мережі Інтернет та на сайті: https://ucucfe.lvbs.com.ua/

  1. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ХАКАТОНУ (надалі — Учасник)

2.1. Учасником Хакатону може бути будь-яка фізична особа, яка досягла вісімнадцяти років.

2.2. Якщо Учасник не досягнув віку 18 років, він має право брати участь в Хакатоні за наявності дозволу від батьків, ксерокопії паспорту одного з батьків та ксерокопії свідоцтва про народження.

  1. ПОРЯДОК УЧАСТІ У ХАКАТОНІ

3.1. Фізична особа вважається Учасником Хакатону після успішного проходження реєстрації для участі в Хакатоні на офіційному веб-сайті Хакатону (https://ucucfe.lvbs.com.ua) з 21 грудня до 25 січня (обидві дати включно)

3.2. Один Учасник має право презентувати на розгляд аудиторії тільки одну ідею.

3.3. Учасники мають право приходити на Хакатон зі своїми командами, але при цьому кожен Учасник повинен бути зареєстрований окремо.

3.4. Кількість Учасників обмежена – максимум шість людей в одній команді. Мінімум – 4.

3.5. Участь у Хакатоні є платною. Вартість перших 60 місць — 350 грн, після їх продажу — 450 грн, у день відкриття хакатону — 600 грн. Кількість місць обмежена та продається у порядку черги. Організатори Хакатона не повертають вартість участі Учасника, що оплатив участь у Хакатоні та не прийшов на захід та/або запізнився.

3.6. Реєстрація осіб як Учасників, що прибули до місця проведення Хакатону, починається 26 січня 2018 року о 10:30 та закінчується о 12:00 26 січня 2018 року. Після закінчення реєстрації, особи до участі в Хакатоні як Учасника не приймаються. Особа, що оплатила право на участь у Хакатоні, але за тих чи інших причин не бажає приймати участь в Хакатоні у якості Учасника, така особа має право перебувати на території місця проведення Хакатону. як спостерігач/глядач без прав, що поширюються на Учасників Хакатону.

  1. ВИМОГИ ДО ПРОЕКТІВ ХАКАТОНУ

4.1. Ідеї проектів та технологічних рішень, які Учасники презентуватимуть на розгляд аудиторії, мають відповідати наступним критеріям:

– Оригінальність (новизна);

– Креативність (творчий підхід);

– Потенціал використання та подальшого розвитку проекту або технології;

4.2. Організатори Хакатону та Ментори на власний розсуд мають право дискваліфікувати ідеї проектів та технологічні рішення у випадку невідповідності критеріям, вказаним в пункті 4.1. данних правил. Також організатори Хакатону та ментори мають право не допускати в роботу проекти, які суперечать загальноприйнятим моральним та культурним цінностям, включають контент сексуального, порнографічного харакатеру, розпалу міжрасової або міжнаціональної ворожнечі, суперечать діючому законодавству України.

  1. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ХАКАТОНУ

5.1. Місце проведення Хакатону – Україна, м. Львів,вул. Козельницька, 2а, Центр Шептицького, -1 поверх.

5.2. Хакатон складається з наступних етапів:

1 етап: Відбірковий – пітчинг ідей проектів та формування команд, які спільними зусиллями працюватимуть над розробкою ідей проектів та технологічних рішень;

2 етап: Розробка в командах за підтримки Менторів ідей/проектів, які успішно пройдуть Відбірковий пітчинг ідей та вибір з них 15 кращих проектів – фіналістів;

3 етап: Фінальна презентація 15 готових прототипів проектів та технологічних рішень, а також визначення переможців Хакатону.

  1. ВІДБІРКОВИЙ ЕТАП ХАКАТОНУ.

6.1. Перший, відбірковий етап Хакатону розпочнеться о 12:30 26 січня 2018 року у вигляді пітчингу ідей/проектів та технолігічних рішень;

6.2. Для підготовки своєї ідеї або технологічного рішення для пітчингу, Учасник має підготувати її презентацію на 90 секунд, впродовж яких він має розказати наступне:

  1. Назва проекту/ технологічного рішення
  2. Суть проекту/ технологічного рішення. Розкажіть загалом, про що ця ідея, яку проблему вона вирішує. Хто є ключовим потенційним клієнтом майбутнього рішення?
  3. Опишіть технічне рішення і чи є можливість монетизувати його?
  4. План розробки MVP впродовж Хакатону.
  5. Команда, яка вже є, та яка ще потрібна.

Зверніть увагу! Попрактикуйте ваш пітч перед друзями чи сім’єю перед тим, як презентувати його. 90 секунд збігають дуже швидко.

6.3. Для кращої презентації ідеї проекту або технологічного рішення для пітчингу ідей кожен Учасник має право підготувати слайди (рекомендуємо не більше трьох слайдів) презентації та зберегти їх на флешку. Перед початком пітчингу ідей проектів завчасно потрібно підійти до організаторів та передати їм ці слайди.

6.4. Після презентації своєї ідеї проекту/ технологічного рішення на пітчингу Учасник має бути готовий відповідати на запитання Організаторів, Менторів та інших Учасників Хакатону.

6.5. Після презентації своєї ідеї проекту/ технологічного рішення на пітчингу, Учаснику надається фліпчарт з тезами його ідеї проекту. Учасники розвішують фліпчарти по стінах, для того, щоб інші Учасники могли знайти для себе цікаву ідею і долучитися до її розробки на другому етапі Хакатону, написавши на папері своє ім’я та контакти.

6.6. Ідеї проектів/ технологічних рішень, які зберуть команду від 3 до 6 людей та отримають підтримку Менторів та Організаторів Хакатону, проходять до Другого етапу Хакатону – до процесу розробки ідей проекту у командах за підтримки Менторів Хакатону.

  1. ДРУГИЙ ЕТАП ХАКАТОНУ

7.1. Другий етап Хакатону розпочинається 26 січня о 15:30 і триває до 27 січня 11:45. Він являє собою розробку ідей проектів/ технологічних рішень у командах за підтримки Менторів Хакатону.

7.2. 27 січня о 12:00 усі команди Учасників надають на розгляд Менторів прототипи проектів/ технологічних рішень у форматі пітчингу. Після розгляду прототипів проектів/технологічних рішень відбувається закрите голосування Менторів, за результатами якого з усіх наданих проектів будуть відібрані 15 ідей проектів/технологічних рішень.

7.3. Учасники команд 15 проектів переможців даного етапу зобов’язуються відповідно до вимог Оргнізатора Хакатону доопрацювати надану версію проекту/ технологічного рішення та надати її не пізніше 17:30 27 січня для фінальної презентації.

  1. ТРЕТІЙ ЕТАП ХАКАТОНУ

8.1. Третій етап Хакатону відбудеться у вигляді фінальної презентації проектів та технологічних рішень командами Учасників Хакатону та розпочнеться о 18:30 27 січня 2018 року.

8.2. Ментори розглянуть доопрацьовані версії прототипів проектів/ технологічних рішень на свій розсуд, з урахуванням встановлених пунктами 4.1. і 4.2. даних Правил зазначених вище Вимог до проектів Хакатону.

8.3. За результатами презентацій 15 доопрацьованих версій проектів/ технологічних рішень, Ментори Хакатону на власний розсуд шляхом проведення другого закритого голосування визначать трьох переможців Хакатону, чиї фінальні роботи найбільшою мірою відповідають вимогам, зазначеним в п.4.1. і 4.2 Вимог до проектів Хакатону

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ХАКАТОНУ

9.1. Ментори Хакатону визначають переможців Хакатону шляхом закритого голосування.

9.2. При проведенні закритого голосування кожен Ментор може віддати тільки один голос за кожен проект. Підрахунок голосів буде проводитися на підставі піднятої руки.

9.3. Імена Переможців Хакатону будуть оголошені  27 січня о 20:30.

9.4. Рішення менторів перегляду, оскарженню, роз’ясненню не підлягає.

  1. ПРАВО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

Організатор підтверджує та гарантує, що права інтелектуальної власності на створені Учасниками матеріали в результаті їх участі у Хакатоні належатимуть лише Учасникам.

  1. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

11.1. Під час реєстрації для участі в Хакатоні, Учасник Хакатону надає Організатору Хакатону свою згоду на обробку наданих при реєстрації і / або згодом при проведенні Хакатону персональних даних, включаючи прізвище, ім’я, по батькові, місце роботи, посаду, номери засобів зв’язку та адресу електронної пошти, для цілей організації і проведення Хакатону, що включає передачу персональних даних Організатору Хакатону, а також, в разі обрання Учасника переможцем Хакатону, – публікацію його прізвища, імені та по батькові, інших наданих Учасником даних на Інтернет-сторінці Хакатону.

11.2. Суб’єкти персональних даних користуються правами, передбаченими статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року.

11.3. Реєструючись на цей захід, Учасник усвідомлює і погоджується, що цей захід є публічною подією, на якій буде проводитися зйомка на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку, з наступним можливим розміщенням результатів таких зйомок для публічного показу, в т.ч. з маркетинговою метою, на що я дає свою згоду. Надаючи свої персональні дані для реєстрації на цьому заході, Учасник надає згоду як суб’єкт персональних даних на їх обробку організаторами заходу з метою його організації та інформування про подальші заходи.

  1. ЗАКОНОДАВСТВО ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

Усі спори, пов’язані з Хакатоном, будуть вирішуватись шляхом переговорів між Організаторами та Учасником та будуть регулюватися законодавством України. Всі Учасники погоджуються на виняткову юрисдикцію України.

  1. ІНШІ УМОВИ

13.1. Під час реєстрації для участі в Хакатоні, Учасник погоджується з умовами цих Правил та зобов’язується виконувати їх. Невиконання умов цих Правил є підставою для дискваліфікації Учасника.

  1. 2. Організатори Хакатону можуть вносити будь-які зміни та/або доповнення у ці Правила у порядку, встановленому законодавством України.

13.3. Ці Правила так само як і зміни до них, набувають чинності з моменту їх розміщення на сайті https://ucucfe.lvbs.com.ua

13.4. Порядок здійснення інших процедур, що не встановлений цими Правилами, встановлюється іншими локальними документами Організатора, або шляхом прийняття оперативних рішень у ході реалізації Хакатону, враховуючи принципи доцільності, справедливості та розумності.

13.5. Організатори Хакатону не несуть відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, воєнні дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, інші непідвладні контролю з боку Організаторів Хакатону обставини.

13.6. У разі визнання будь-якого положення цих Правил недійсним всі інші положення залишаються в силі.

  1. ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ

14.1. Фінансування Хакатону можуть здійснюватися за рахунок: спонсорських, благодійних та інших надходжень, не заборонених чинним законодавством України.

14.2. Інформаційна підтримка: місцеві засоби масової інформації та соціальні мережі Інтернет.

  1. Контактна інформація

Офіційний сайт Хакатону: https://ucucfe.lvbs.com.ua/

Контактна особа Організатора: Анна Нестерова

е-mail: anesterova@lvbs.com.ua

FAQ

Як буде проходити HackED – EdTech Hackhaton?
Початок HackED — 26 cічня о 10:30, закінчення — 27 cічня о 22:00. Місце проведення можна знайти на карті. Для учасників місце проведення буде відкрите цілодобово. Ми забезпечимо wi-fi - інтернет, обіди, снеки, енергетичні напої, канцелярські приладдя, каву та чай, охорону. Ти можеш спати прямо на території -1 поверху Ми забезпечимо певну кількість пуфів та широких крісел, але рекомендуємо також захопити із собою спальний мішок.
Що потрібно взяти з собою?
Гарний настрій, готовність бути відкритим до нового та багато енергії.

До речі, про енергію:

  • обов’язково візьми власний комп’ютер із необхідним встановленим програмним забезпеченням.
  • подовжувачі
  • мобільні телефони
  • всі типи перехідників та зарядних присторів, які тобі можуть знадобитися у роботі.

Опційно:

  • фотокамеру, якщо захочете зробити декілька фото команди. Організатори також забезпечують подію професійним фотографом.
  • cпальний мішок та каремат
  • засоби гігієни
  • візитки (якщо маєте)
  • банківські картки для здійснення оплат (наприклад, купівля домену).
  • електроніку та інше приладдя, якщо прототипом буде хардверне рішення.
Якщо я не маю ідеї чи можу я реєструватися для участі в HackED?
Як подати та пітчити ідею? Ми просимо учасників поділитися своєю ідеєю в нашій групі Facebook перед початком події. Це дозволяє іншим учасникам переглянути вашу ідею, поставити питання і, можливо, розвинути ідею далі. На Хакатоні буде близько 30 слотів для ідей. Якщо у тебе немає ідеї, але ти талановитий маркетолог чи розробник, в такому разі буде можливість приєднатися до того, чия ідея чи команда тобі імпонує.
У мене немає своєї команди? Чи можу я взяти участь?
Звичайно, HackED - це також створення мережі, можливості зустрічей з новими людьми, самого "хакінгу", створення нових продуктів / послуг та пошуку нових друзів. Після подачі ідей у п'ятницю всі учасники виберуть свою улюблену ідею та сформують команду на місці. Ви повинні уважно переглянути всі презентовані ідеї, поговорити з членами команди, провести переговори, провести мозковий штурм і, нарешті, знайти для себе найкращий відповідний проект.
Як відбувається пітчинг ідей?
Ідея має бути запрезентованою за 90 секунд і відповідати вимогам, що описані у Правилах вище. Організатори та гості заходу можуть поставити 1-3 запитання.
Чи достатньо 30 годин?
І так і ні. 30 годин - більш ніж достатньо, щоб опрацювати ідею, побудувати робочий прототип, альфа- або бета-сервіс і зробити його відкритим для користувачів, потенційних клієнтів. (Звісно, якщо ви не будуєте ядерний реактор, не створюєте новий препарат, космічний корабель чи щось подібне). Однак для того, щоб ваш прототип перетворився в життєздатний бізнес, потрібно значно більше роботи після заходу. Ми заохочуємо (і віддаємо перевагу) тим учасникам, які виявляють інтерес та готовність продовжувати працювати над (успішними та перспективними) ідеями після заходу!
Якщо хакатон триває безперервно 30-годин, чи я можу спати під час заходу?
Сон для слабаків. (Жартуємо). Попри те, що деякі команди витягують всю ніч на події, досвід успішних команд говорить про те, що потрібен час для сну і тоді команда є більш продуктивною, впродовж всього дня. Також в команді можна розділити обов'язки і чергуватися. Ми надаємо простір на місці, якщо ви не хочете йти додому або до вашого готелю, візьміть із собою каремати та спальні мішки.
Чи можу я придбати домен та налаштувати обліковий запис хостингу до події?
Так, ви можете провести підготовку до вашого проекту. Дозволено все що не передбачає проектування чи кодування. Ми рекомендуємо вам подумати про назву проекту, бізнес-модель, короткотермінові та довгострокові плани тощо. Але до роботи на HackED заборонено проводити розробку проекту.
Як відбувається фінальна презентація?
Ти обов’язково маєш презентувати свій проект перед аудиторією — це відбудеться 27 cічня ввечері. Готувати спеціальну презентацію для цього не обов’язково, більше того, презентувати PowerPoint чи PDF презезентацію - заборонено. Єдине, що ми хочемо побачити — це розроблений у деталях прототип своєї ідеї та чітке розуміння того, як вона буде працювати. Кожна команда матиме 3 хв. на фінальну презентацію, а також час на декілька запитань.
Як обирають переможців?
Журі буде обирати переможців за допомогою голосування.

Чи готові ви підписати Угоду про нерозголошення, щоб захистити мою ідею?

Щодня ми розглядаємо сотні бізнес-ідей, багато з яких схожі між собою. Крім того, усі ідеї на HackED будуть розглядатись публічно, тому ми вважаємо підписання Угоди про нерозголошення неправомірним. Ти сам маєш знати, що реалізація ідеї — процес набагато триваліший та складніший, аніж просто озвучена ідея. Якщо твоя ідея дійсно вартісна та глибока, ніхто крім тебе не буде здатен її реалізувати.

Чи отримаю я фінансування на свій проект після хакатону?
Не зовсім. Основна ідея заходу - побудувати спільноту для запуску проривних проектів, знайти нових друзів і познайомитися з людьми, побудувати щось круте за 30 годин. Але ідея хакатону не стільки про те, щоб виграти приз або отримати фінансування. Краща команда хакатону автоматично буде відібрана на акселераційну програму EdTech в Центрі підприємництва УКУ, яка стартує в березні 2018 р.
Що відбувається з розробленими продуктами та послугами після події?
Проект, створений під час хакатону HackED, належить команді, яка його створила. Отже, це рішення команди, що вони робитимуть з проектом після хакатону. Організатори заохочують команди продовжувати розвивати ідеї та за потреби зможуть запропонувати менторство, але в кінцевому підсумку успіх чи невдача проекту залежить виключно від членів команди.
Корисні матеріали, що варто переглянути перед хакатоном:

Якщо ви не знайшли відповідь на своє запитання, будь ласка, напишіть нам anesterova@lvbs.com.ua

Відео

 


Організатором хакатону є Центр підприємництва УКУ
– акселератор бізнесу в напрямках Tech, соціального підприємництва та креативних індустрій.

Краща команда хакатону автоматично буде відібрана на акселераційну програму EdTech в Центрі підприємництва УКУ, яка стартує в березні 2018 р.

Дізнатися більше про Центр та підтримати його ви можете на “Спільнокошті” .
Зараз там триває його краудфандинова кампанія, мета якої – зібрати 500 тисяч гривень за 100 днів на реалізацію навчальних програм Центру.

Долучитися до розвитку підприємництва дуже просто: переходьте за посиланням, підтримуйте проект і отримуйте свої подарунки у вдячність від Львівської бізнес-школи та Українського католицького університету! 

Реєстрація

Visionary
менеджери проектів та великі мрійники | 350грн
IT Specialist
розробники програмного забезпечення | 350грн
Designer / UX Guru
пристосовують розробки для користувачів | 350грн
Marketer
гуру продаж та комунікацій | 350грн

Ментори

Усі ментори

Команда

Михайло Думанський

Михайло
Думанський

керівник Центру підприємництва, LvBS

Оксана Матійків

Оксана
Матійків

Event&PR-менеджер Центру підприємництва, LvBS

Антон Ткачук

Антон
Ткачук

додає креативу в роботу команди

Гнат Рущишин

Гнат
Рущишин

менеджер проектів, LvBS

Тетяна Баценко

Тетяна
Баценко

менеджер по роботі з партнерами та менторами, УКУ

Анатолій Григорів

Анатолій
Григорів

фандрейзер, УКУ

Партнери

Горіховий дім
Galicia
Факультет прикладних наук
Pizza Leopoli
Red Bull Ukraine
Lviv Startup Depot
Bodo Life
Svit Kavy
Добра Грінка

Інформаційні партнери

iHUB
Ivano-Frankivskiy IT Cluster
STUDLAVA

Контакти

м. Львів вул. Стрийська, 29
79000, Україна

connect.cfe@lvbs.com.ua
Телефон: +38 (067) 673 18 76