Retail Sharing Platform - Center for Entrepreneurship
Author: tishina

Retail Sharing Platform

Напишіть декілька слів про себе, зацікавте майбутніх членів команди цікавою історією.

Мене звати Дмитро, я з Чернігова.  Нічого видатного ще не створив, тому дуже голодний до великих справ.

Опишіть вашу ідею за наступними параметрами:

– Яку проблему користувачів вирішує ваш продукт?

В Світі йде величезна боротьба за ринки збуту, ведуться постійні пошуки нових форматів просування і балансу оффлан-онлайн, боротьба за клієнта з кожним роком зростає, але далеко не всі виробники, маючи якісний продукт, можуть можливість вийти на зовнішні ринки у зв’язку з низкою проблем : мовний бар’єр, проведення вузько виставкових заходів для виробників проходить не часто і вимагає багато часу і витрат, дистрибуція або ланцюжок посередників призводять до неконкурентною ціною, у маркетплейсов немає фізично представленого продукту в сюжеті регіоні, тобто немає можливості покупцеві протестувати продукт, а повернення в великих маркетплейсах складають до 30% всіх замовлень і це реальна проблема, законодавче регулювання ЗЕД, фінансові інструменти, логістика, дрібні виробники не мають можливості подати асортимент продукції, не забуваємо про шахраїв продають повітря, ну а раптова пандемія закрила міжнародні ринки і продовжує рвати напрацьовані ланцюжка поставок по всьому світу.

– Хто є вашим клієнтом?

Виробники, підприємці, маркетплейси, послуги: фінанси, логістика, регулятори.

– Як ви плануєте заробляти цим рішенням?

% від продаж та послуг

– Кого саме, з якими навичками та компетенціями шукаєте в свою команду?

Людина, яка сформулює і зробить технічне завдання відповідає всім вимогам для даного продукту. Людина “продавець” з хорошим англійською мовою, в ідеалі і китайським, що відповідає за комунікації з учасниками проекту і вміє презентувати проект і створювати презентації, виступати від команди на інвестиційних заходах. Людина-маркетолог з амбіціями Ілона Маска, який бачить в майбутньому як Джек Ма і Джеф Безос б’ються за право покупки акцій проекту))

*Для тих хто немає ідеї, але хоче долучитися в команду:

– Напишіть декілька слів про себе, зацікавте потенційну команду цікавою історією.

 

– Опишіть власні навички та вміння, розкажіть про свій досвід, проекти над якими ви працювали та чого досягли, які висновки зробили; чим можете бути цінними для команди стартапу.