Маркетплейс з використанням «соціальної валюти» - Center for Entrepreneurship
Author: Andriy

Маркетплейс з використанням «соціальної валюти»

Якщо мова йде про інвестування, то найкращим об’єктом для вкладу є ресурс який здатен підвищувати свою вартість з плином часу. Чи існує такий універсальний ресурс?
     Одним з таких ресурсів може бути середня вартість часу затраченого людиною на створення товару чи послуги (прагнення підвищення своїх доходів є одним з найпотужніших мотиваторів трудової діяльності людини).
Як зміниться світ, якщо вартість грошової одиниці прив’язати до середнього значення часу затраченого людиною на створення продукту/послуги? Чи підвищить це добробут громадян?
Як зміниться вартість життєвого часу людини якщо робототехніка та систем штучного інтелекту замінять працівників у ряді професій?
Які системи здатні працювати на випередження та підвищувати цінність людини та її життєвого часу?

– Яку проблему користувачів вирішує ваш продукт?

Викликом сьогодення для користувачів мережі Інтернет є поява великої кількості фейкових інформаційних ресурсів, часті випадки шахрайства в сфері електронної комерції.
Найчастіше зловмисники ошукують  потерпілих, продаючи неіснуючі товари на платформах оголошень.
Типові заходи протидії шахрайству: післяоплата, додаткова перевірка продавця, сповільнюють швидкість товарообороту, схиляють ринок в бік великих торгових мереж, підвищують вартість товару чи послуги.
Правоохоронні  органи більшості  країн  світу  витрачають  великі  суми грошей на оновлення комп’ютерної техніки та запровадження  інноваційних  технологій,  однак  сучасні шахрайські  схеми,  що  використовуються  в  мережі Інтернет, як правило, важко відстежувати і доказувати  в  подальшому  судовому  порядку.
Один з варіантів вирішення цієї проблеми – створення спеціалізованого маркетплейсу який поєднаний з соціальною мережею (з обов’язковою перевіркою особи продавця та покупця). Тут користувачі створюють дружні ділові відносини лише з тими підприємцями яким довіряють.
Та досвід продаж через теперішні соцмережі показує, що і таких зусиль недостатньо.
Шахраї через власних «ботів» можуть створювати фіктивний позитивний імідж, поливати брудом інших користувачів, а після отримання грошей – блокують ошуканих покупців.
Замкнене коло?
Для того щоб з мережі зникли шахраї та фейкові інформаційні утворення потрібна третя складова: «соціальна валюта» яка б унеможливлювала шахрайство та поширення неправдивої інформації.
Такою «Соціальною валютою» на перших порах може бути спеціальна бонусна програма яка б заохочувала вести чесний прозорий бізнес.
Пізніше ці бонуси (умовні розрахункові одиниці) можна трансформувати в електроні грошові одиниці (токени, коіни). Емісія таких «соціальних» коінів буде здійснюватись на підставі «соціальних показників» та еквіваленту сумарного часу затраченого на створення товару/послуги.
Відповідно особа яка здійснить шахрайство в мережі, як наслідок може отримати блокування «соціального» рахунку та виключення з платформи.
На пізніших етапах зовнішні інвестори зможуть купляти/ продавати «соціальні» коіни (вартість яких буде підкріплена товарами/послугами які можна придбати на платформі).
Якщо вартість грошової одиниці буде прив’язана до середнього часу затраченого людиною на створення продукту, як це вплине на добробут громадян?
Щоб життєвий час людини став дорожчим потрібна ефективна система управління «соціальними» фінансовими потоками.

– Хто є вашим клієнтом?
Підприємці, фізичні особи покупці та продавці (віком від 18 років) які бажають створити міцні довготривалі ділові зв’язки на базі цінностей справедливості та взаємодовіри.

– Як ви плануєте заробляти цим рішенням?
Абонплата за користування веб-ресурсом.

– Кого саме, з якими навичками та компетенціями шукаєте в свою команду?
Ділових партнерів, однодумців, маркетологів, юристів, розробників.

*Для тих хто немає ідеї, але хоче долучитися в команду:
Я є засновником стартапу Vimmoney основна ціль якого створення ефективної системи управління фінансовими потоками (дати рівні справедливі можливості для всіх користувачів системи).
Ця фінансова система разом з соцмережею вже інтегрована в маркетплейс (створено сайт-прототип
https://vimmoney.com ).